Koordinering

Takket være lang erfaring og innarbeidede rutiner kan koordinatorene våre hjelpe deg med å sikre at alt fra levering til montering går knirkefritt for seg, og at de nye møblene dine står klare til bruk når bedriften din trenger dem.

Det betyr at du kan senke skuldrene og konsentrere deg om egne arbeidsoppgaver, mens koordinatoren tar seg av både planlegging og logistikk – og sørger for at møbelleveransen blir tatt trygt imot hos dere.

Dette sørger koordinatorene våre blant annet for:

• En knirkefri leveranse til avtalt tid og i henhold til avtalt budsjett.
  • God og effektiv kommunikasjon mellom alle ledd.
  • Full oversikt over alle faser, oppgaver og aktører.
  • Planlegging, koordinering og styring av
    • logistikk
    • leveranser
    • tidsplaner
    • ressurser
  • Risikohåndtering og rask og effektiv problemløsing.
  • Kvalitets- og sikkerhetskontroll samt grundig inspeksjon av utført arbeid.
  • Utarbeidelse av liste over eventuelle feil og mangler.

Full kontroll fra start til slutt
For at prosessen skal bli så enkel og smertefri som mulig for deg, planlegger koordinatorene våre alltid leveransen grundig i forkant. Dermed kan vi ta full styring fra første møte til siste skrue er på plass – selvfølgelig i tett dialog med deg.

Koordinatoren vår vil være til stede og tilgjengelig for deg hele veien, så eventuelle utfordringer kan bli løst på stedet.

Ta kontakt om du ønsker å vite mer

Tlf. +47 900 33 940
Eller mail oss: oslo@holmris-ff.no