Møt gjengen vår!

”People don’t buy what you do; they buy why you do it” – Simon Sinek

Hvorfor drar vi på jobb om morgenen?
Vi brenner for å skape et enestående samspill mellom kunder, interiørarkitekter og møbelprodusenter i innredningsprosjekter. Det skaper mer miljøvennlige, inkluderende og verdiskapende rom. Vi kaller det å være bransjens foretrukne playmakere.

Hvordan lykkes vi?
Vi bruker vår ekspertise, leverandørkjedefokus, kreative kraft, generativ AI og «stå-på-vilje» til å skape energi, tillit og forutsigbarhet i innredningsprosjekter – samt utfordre bransjen til å tenke nytt rundt sirkulære og funksjonelle løsninger.​

Hva kan vi hjelpe deg med?
Våre spesialister og prosjektleder bistår deg med rådgivning, koordinering og logistikk rundt:

• Innkjøp og montering av nye og brukte møbler,
  • Gjenbruk, oppussing, donasjon, salg og resirkulering av eksisterende møbler, og
  • Servicetjenester som forlenger levetiden til møbelparken din, etter endt prosjekt.

Hva kjennetegner kulturen vår?
Vi er en gjeng med mye energi og spennende kompetanse innenfor strategiutvikling, prosjektledelse, gjenbruk, logistikk, office, hospitality, kultur og spesialbygde møbler – både fra møbelbransjen og andre bransjer. Likt for oss alle er at vi brenner for kjerneverdiene våre:

• Nytenkning
  • Positivitet
  • Fellesskap

Vi kombinerer bransjeerfaring, med nye impulser

Lang og bred bransjeerfaring
Vi er et selskap med lang og bred erfaring fra bransjen. Vi har spesialister innen kontor, kultur, hotell, restaurant og spesialmøbler. Mange av våre ansatte har dedikert hele sin arbeidskarriere til innredning og møbelprosjekter.

Nye impulser
Vi tror på at vi kan lære fra andre bransjer og at erfaring fra andre ledende selskaper vil tilføre verdi både til oss som selskap og våre kunder. Derfor har vi valgt å håndplukke spesialister innen strategi- og forretningsutvikling, salgsutvikling, eiendom og kundeopplevelse – med tidligere stillinger hos Telia, Deloitte, Recreate, Strawberry, EY og MPC Container Ships.

Effekt for kundene våre
Kombinasjonen av lang og bred bransjeerfaring, og nye impulser gjør oss i stand til både levere kvalitet og nyskapning. Vi utfordrer både oss selv og våre omgivelser, og det skaper verdi for alle parter. Vi har allerede fått gode tilbakemeldinger fra kunder og samarbeidspartnere at vi tilfører bransjen noe nytt og verdifullt.