SERVICE

Kundeportal

Alle møbelinnkjøpene dine samlet i én kundeportal.

Når du bestiller møbler og interiør hos oss, foregår alt direkte i én kundeportal som er spesielt tilpasset bedriftens prisavtaler og møbelkatalog. På den måten blir det enda enklere å kjøpe inn møbler, unngå feilbestillinger og alltid ha full oversikt.

I kundeportalen vår, Customer Lounge, kan du samle og effektivisere alt som har med bedriftens møbelinnkjøp å gjøre.

Med Customer Lounge får du:

  • samlet alle bestillinger i én brukervennlig kundeportal
  • en egen produktkatalog på nett som er tilpasset bedriften din
  • produkter med egen prisavtale
  • full oversikt over alle tidligere bestillinger
  • mulighet til å gjenta tidligere ordre
  • favorittlister med rask ett-klikks-bestilling
  • enkel tilgang for enkeltbrukere eller grupper
  • mulighet til å publisere eget innhold
  • alt av nødvendig kontaktinformasjon

Med alt du trenger tilgjengelig på nett, kan du bestille det du trenger, akkurat når det passer deg. Du trenger heller ikke å tenke på installering eller oppdatering av lokal programvare. Alle i bedriften som trenger tilgang til kundeportalen, bruker samme innlogging.

Praktiske tilleggstjenester
Customer Lounge inneholder to nyttige tilleggstjenester: innlogging på flere nivåer og egne sider for personlig innhold.

Innlogging på flere nivåer
Gi forskjellige brukere ulik tilgang.

Brukertyper:

Nivå 1: kan se bestillinger fra alle brukere.
Nivå 2: kan bare se egne bestillinger.
Nivå 3: kan bare se produkter – ikke bestille.

Maks 25 individuelle brukere.

Egne sider for personlig innhold
Legg til eget innhold, som for eksempel interne manualer, brukerveiledninger og inspirasjonsmateriell som alle i bedriften har tilgang til.

Integrering med egne innkjøpssystemer – PunchOut
Med mulighet for integrasjon mellom bedriftens innkjøpssystemer og Customer Lounge kan du enkelt foreta alle bestillinger på ett og samme sted.

Vi utvikler integrasjonsløsningen i samarbeid med eksterne utviklere og tekniske ansvarlige i bedriften din, og hjelper deg både med å sette opp og teste løsningen.

For å kunne ta i bruk PunchOut-løsningen vår må bedriften din ha egne tekniske ansvarlige med god kunnskap om innkjøpssystemet.

Ta kontakt om du ønsker å vite mer

Tlf. +47 900 33 940
Eller mail oss: oslo@holmris-ff.no