SERVICE

Lagerstyringssystem

Av og til kan det være utfordrende å holde oversikt over hva bedriften har av møbler og inventar. Hva er i bruk, og hva står på lager? Når er det på tide med service? Og hvordan sikrer du at alt av møbler havner på rett sted når du skal flytte?

Lagerstyring er ofte en tidkrevende oppgave, der feil kan ende opp med å bli kostbare.

Med lagerstyringssystemet vårt får du full oversikt over alle møblene bedriften din er i besittelse av – ved samtlige avdelinger. Dette hjelper deg med å spare både tid og penger, ved at du hele tiden vet akkurat hvilke møbler dere har, hvor de befinner seg og nøyaktig hvor store de er.

Med lagerstyringssystemet vårt blir det enklere å:

  • holde oversikt over alt av møbler og inventar ved samtlige avdelinger
  • ommøblere og innrede på nytt
  • gjenbruke eksisterende inventar og spare penger på unødvendige innkjøp
  • sikre at alt av møbler og inventar havner på rett plass når dere flytter
  • spare tid på reklamasjoner, nye bestillinger og garantitilfeller
  • redusere behovet for lagringsplass og registrering av møblenes verdi
  • gjennomføre en komplett lagertelling

Få full oversikt – på nett
Fordi lagerstyringssystemet vårt befinner seg i skyen, slipper du å tenke på verken installering eller drift av lokal programvare. Det betyr også at du til enhver tid har tilgang til oppdatert data akkurat der du er.

Alle møblene dine utstyres med en QR-kode som raskt og enkelt kan skannes av servicemedarbeidere, flyttefolk og andre som trenger informasjon om akkurat disse møblene.

Ta kontakt om du ønsker å vite mer

Tlf. +47 900 33 940
Eller mail oss: oslo@holmris-ff.no