Vi hjelper deg med å skape funksjonelle og estetiske omgivelser som har en dokumentert effekt på arbeidsmiljøet og trivselen til de ansatte.
For at de ansatte skal klare å prestere og samarbeide godt gjennom arbeidsdagen, mener vi at omgivelsene alltid bør tilrettelegge for enkel arbeidsflyt og høy trivsel – både fysisk og mentalt. Vi kan bistå med inspirasjon, rådgivning og tilbakemeldinger som hjelper deg med å skape et topp moderne og effektivt kontormiljø. Målet vårt er alltid å skape verdi for bedriften og de ansatte ved å treffe den optimale balansen mellom funksjon, estetikk og komfort.
Utgangspunktet for en moderne arbeidsplass
Måten vi jobber på, utvikler seg hele tiden i takt med teknologien, noe som betyr at også arbeidsplassen er i stadig forandring. Mange kan i dag jobbe nærmest hvor som helst og når som helst. Likevel er det én ting som aldri endrer seg: Uansett hvor du åpner laptopen eller setter deg ned for å jobbe, er det viktig at omgivelsene og møblene gir deg støtten du trenger for å yte ditt beste, og at du kan holde ut lenge uten å slite ut verken kropp eller hode.
Vi hjelper deg å lykkes med nettopp det.
Vi hjelper deg med å skape en arbeidsplass der de ansatte trives – i omgivelser der det er like enkelt å konsentrere seg, dele ideer og diskutere som det er å ta seg en velfortjent pause. Vi mener at arbeidsplassen skal utgjøre en positiv forskjell og gi de ansatte et fortrinn i hverdagen.
Slik kan interiøret skape verdi for bedriften din
Alt handler om å tilrettelegge best mulig for de ansatte – og å skape økt engasjement og trivsel gjennom en interiørmodell som er tilpasset bedriften og måten akkurat dere jobber på. De fleste bedrifter har i dag et ønske om å styrke læringsprosesser, kunnskapsdeling og tilpasningsdyktighet, gjerne i fleksible og tverrfaglige arbeidsmiljøer.
Derfor tar vi og samarbeidspartnerne våre alltid utgangspunkt i analyser av de ulike behovene til de ansatte i bedriften din, før vi kommer med konkrete forslag til møblement, innredning, belysning, farger og materialer.
En slik interiørmodell kan blant annet inneholde:
- Valgfrie kontorplasser: Mange ansatte er i dag fleksible og har ikke lenger behov for en fast, personlig kontorplass – noe som åpner opp for helt andre måter å utnytte plassen på.
- Fleksible arbeidsområder: Ofte er det praktisk med områder som kan brukes til raske, uformelle og kanskje stående møter – eller å slå seg ned for å sende et par e-poster før neste møte kaller.
- Møterom: Separate rom som er tilrettelagt spesielt for kreativitet og beslutningstaking.
- Lounge: Bedriftens førsteinntrykk på de besøkende, og der ansatte og kunder møtes.
- Stillesoner: Avlukkede rom eller soner der de ansatte kan fordype seg i arbeidet uten å bli forstyrret.
- Kontorfellesskap: Neste generasjons kontorlandskap tilpasset de ansattes arbeidsoppgaver.
Et viktig element i et vellykket åpent kontorlandskap er god akustikk. I samarbeid med anerkjente samarbeidspartnere tilbyr vi derfor kvalifisert rådgivning og løsningsforslag for å bedre akustikken i lokalene dine.
En unik produktsammensetning
Vi har mange års erfaring med å skape unike interiørløsninger spesielt tilpasset bedriftsmarkedet. Erfaringen bruker vi til å forstå og sette oss inn i de ulike behovene til bedriften din – og enten dere er et internasjonalt konsern eller en fersk startup, yter vi alltid det lille ekstra for å finne den perfekte løsningen.
Når du samarbeider med oss, får du tilgang til markedets største og mest unike produktsammensetning, inkludert møbler fra våre egne fabrikker og mer enn 1000 andre anerkjente leverandører.
Vi kombinerer tradisjoner og trender
Med dype røtter i nordisk design og et mål om å hele tiden utfordre normalen fungerer vi som din sparringpartner innen interiør, med et rikt utvalg innen både tradisjonsrike og innovative løsninger.
Vi holder oss hele tiden oppdatert på utviklingen i bransjen, grønne løsninger og de seneste trendene fra inn- og utland – og målet vårt er alltid å være tidlig ute med innovative løsninger på morgendagens utfordringer. Fordi vi allerede har tette bånd til hotell- og restaurantbransjen, kan vi også tilby de nyeste ideene og løsningene herfra.
Blant annet arrangerer vi hvert år bransjetreffet Trends & Traditions i København, hvor både danske og utenlandske fagfolk deltar på workshops, samtaler og foredrag for å la seg inspirere av siste nytt innen møbel- og interiørbransjen.
Vi gir nytt liv til brukte møbler
Bærekraft, miljø og sirkulær økonomi er en viktig del av alt vi foretar oss, og noe vi prioriterer høyt i alle samarbeidsavtaler. Derfor hjelper vi deg gjerne med å sørge for at de brukte kontormøblene dine enten blir videresolgt eller donert til en forening eller skole, slik at ingen ressurser går til spille. Dersom det ikke er mulig å videreselge eller donere vekk møblene, vil alt bli gjenvunnet på en bærekraftig og miljøvennlig måte.
Ta kontakt om du ønsker å vite mer
Tlf. +47 900 33 940
Eller mail oss: oslo@holmris-ff.no