Teco 2030: Høy kvalitet i alle faser av innredningen

For å realisere deres ambisiøse innredningsprosjekt søkte TECO 2030 et samarbeid med Holmris Form/Funk. Høsten 2021 stod det nye kontoret klart.

TECO 2030 er en ledende aktør innen miljøteknologi. De er et renteknologisk selskap som utvikler nullutslippsteknologi for maritim og tung industri.

Et viktig premiss var derfor at både lokalene og interiøret reflekterte selskapets visjon om å være et teknologiselskap, som utvikler utslippsreduserende og klimavennlige løsninger.

Tor Enger

CEO i TECO

“Vi er opptatt av bærekraftige løsninger og at alle våre leverandører leverer på dette området. Holmris Form/Funk er en slik leverandør og det ble tidlig naturlig for oss å velge deres løsninger innenfor møbler og kontorinnredning til alle våre ansatte.”

Samarbeid med I-D

Interiørarkitektene i byrået I-D Interiørarkitektur & Design, under ledelse av Iselin Riise Lunde, fikk oppgaven med å transformere TECO 2030s arbeidsmiljø. Kunden hadde klare ønsker om høy kvalitet gjennom hele prosjektet, med spesielt fokus på implementering og en gjennomført finish.

Vår rolle

Vi trådte inn i prosjektet som en helhetlig partner for å ivareta flere viktige aspekter, inkludert prosjektstyring, optimalisering, bestilling, og leveranse/implementering av møbler og interiørløsninger.

Holmris Form/Funk sin rolle var sentral for å sikre at prosjektet ble gjennomført smidig.

Tor Enger

CEO i TECO

“Holmris Form/Funk leverte gode og prisgunstige løsninger, og samarbeidet har fungert veldig bra både før, under og etter leveransen. De har vært utrolig flinke til å følge oss opp i etterkant.”

Leveranse fra Holmris Form/Funk

Holmris Form/Funk leverte en omfattende pakke med møbler og interiørløsninger som matchet TECO 2030s behov og ambisjoner. Denne leveransen inkluderte:

• Arbeidsbord
  • Kontorstoler
  • Møtebord
  • Møtestoler
  • Tepper
  • Loungebord
  • Loungesstoler
  • Sofaer
  • Belysning
  • Tepper inkl. teppelegging og tilpassing

Holmris Form/Funk er stolte av å ha vært en viktig bidragsyter til å oppnå TECO sin 2030 visjon for et kvalitetsorientert arbeidsmiljø.

Gjør din visjon til virkelighet med Holmris Form/Funk

Leter du etter en partner som forstår dine unike innredningsbehov? La oss bringe din visjon til liv med vår skreddersydde tilnærming og bredt spekter av designløsninger.

📞 Ser du etter en samarbeidspartner til ditt neste interiørkonsept?
Ta kontakt med oss her.